pobles-cat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
pobles-cat

CAT: Els pobles del Nord-est

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Entrar a la alianza CAT.

2 participantes
AutorMissatge
friki2
Invitat

Entrar a la alianza CAT. Empty
MissatgeAssumpte: Entrar a la alianza CAT.   Entrar a la alianza CAT. Icon_minitimeDs Ago 25 2007, 12:27

Hola soc Friki2 i m'agradaria entrar a la vostra alianza, encara no tinc els 200 habitants pero estic apunt de arribar; k hay de fer per a entrar (ja k soc 100% Catala)????

cheers cheers cheers lol! lol! lol!
Tornar a dalt Ir abajo
acgcabra

acgcabra

Nombre de missatges : 395
Registration date : 17/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: Entrar a la alianza CAT.   Entrar a la alianza CAT. Icon_minitimeDs Ago 25 2007, 13:08

ontestar el questionari que hi ha.
Tornar a dalt Ir abajo
friki2
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Entrar a la alianza CAT.   Entrar a la alianza CAT. Icon_minitimeDl Ago 27 2007, 17:10

quin cuenstionari? i a on asta? Neutral Neutral Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
trampix

trampix

Nombre de missatges : 250
Registration date : 05/08/2007

MissatgeAssumpte: Re: Entrar a la alianza CAT.   Entrar a la alianza CAT. Icon_minitimeDl Ago 27 2007, 17:34

Alla mateix on has posat el "new topic", abans has d'apretar a
"""CAT - Sol.licitut entrada a la aliança""",

hi ha un apartat que diu questionari, apuntes les preguntes i poses aqui com a resposta meva la teva resposta de questionari, ok?

Un cop fet aixo valorarem la teva entrada, i en un maxim de tres dies tindras la resposta.
Tornar a dalt Ir abajo
friki2
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Entrar a la alianza CAT.   Entrar a la alianza CAT. Icon_minitimeDj Ago 30 2007, 15:22

Quants habitants teniu? 212

Quantes tropes? tenia 100 lluitador de hacha i mels an matata a tots

Quants amagatalls? 0

per quin motiu estarieu disposat a deixar la vostra aliança? per ningun motiu (mai deixaria l'alianza)

Quin es el vostre objectiu? participar en les guerres contra altres jugadors a la alianza
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Entrar a la alianza CAT.   Entrar a la alianza CAT. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Entrar a la alianza CAT.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1