pobles-cat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
pobles-cat

CAT: Els pobles del Nord-est

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

entrada a la aliança CAT

2 participantes
AutorMissatge
sambrà
Invitat

entrada a la aliança CAT Empty
MissatgeAssumpte: entrada a la aliança CAT   entrada a la aliança CAT Icon_minitimeDt Set 04 2007, 00:43

-PRESENTACIÓ:
Doncs k dir, soc un jove catala de girnoa, tink 18 anys, i em dic jordi, soc estudiant de dret a la universitat de girona, bueno crec k tmpoc tink k descriure la meva vida aki no? jejejjee

-HABITANTS:
Doncs en l'actualitat la meva aldea consta de 163 habitants.

-TROPES:
Actualment no tink tropes per causa dun atac bastant fort, pro estik creant pretorianos per tal de poderme defensar b.

-AMAGATALLS:
Tinc dos amagatalls augmentats a grau 10.

-MOTIUS PER DEJAR LA MEVA ALIANÇA:
Pq no creixem, pq el suu fundador es lunic k te poder a laliança, i pq no man prestat lajuda k necesitava kuan els hi he demanat.

-OBJECTIUS:
Creixer el maxim posible en akest server, intentan superar la meva possicio en lantic server speed, k vai assolir els 6000 habitants.

Doncs espero la vostre resposta mol aviat, moltes gracies al k so llegeixi i m respongi, o sento si me allargat mol.

Vagi mol b tot a tots.

SamBrÀ
Tornar a dalt Ir abajo
acgcabra

acgcabra

Nombre de missatges : 395
Registration date : 17/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: entrada a la aliança CAT   entrada a la aliança CAT Icon_minitimeDt Set 04 2007, 11:06

ara et publico a la votació (si no ho han fet ja el Xacbert o el pprien), i per mi pots passar al planter encara que no tinguis els 200
Tornar a dalt Ir abajo
lorena
Invitat

MissatgeAssumpte: sambrà   entrada a la aliança CAT Icon_minitimeDc Set 05 2007, 15:58

pokos hab.para mi no entraria..
Tornar a dalt Ir abajo
acgcabra

acgcabra

Nombre de missatges : 395
Registration date : 17/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: entrada a la aliança CAT   entrada a la aliança CAT Icon_minitimeDc Set 05 2007, 15:59

Pues para mi si, porque la cantera tiene muchisimo espacio y tiene casi 200.
Tornar a dalt Ir abajo
trampix

trampix

Nombre de missatges : 250
Registration date : 05/08/2007

MissatgeAssumpte: Re: entrada a la aliança CAT   entrada a la aliança CAT Icon_minitimeDc Set 05 2007, 16:38

A la cantera hay sitio...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: entrada a la aliança CAT   entrada a la aliança CAT Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

entrada a la aliança CAT
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1