pobles-cat
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
pobles-cat

CAT: Els pobles del Nord-est

ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

En breus..

AutorMissatge
trampix

trampix

Nombre de missatges : 250
Registration date : 05/08/2007

En breus.. Empty
MissatgeAssumpte: En breus..   En breus.. Icon_minitimeDj Ago 09 2007, 12:26

Acabo de veure que aprop meu, hi ha un ex-company d'alianca de quan jugavem al server 1. Es diu "Marthinn", es catala com la majoria de nosaltres, i m'ha dit k estaria interessat en entrar, dema fara la seva interrupcio. Te molt bones referencies, era diplomatic d'olimpia, dubto que algu en sapiga res, pero era una alianca d'aliances (basicament eren 10-15 aliances en un mateix forum, i treballen conjuntament.
Tornar a dalt Ir abajo
Mr. Mart
Invitat

En breus.. Empty
MissatgeAssumpte: En breu...   En breus.. Icon_minitimeDg Ago 12 2007, 19:23

Hola:

Som Marthinn. Com ha explicat en trampix vem coincidir a Olimpia, una confederació d'aliançes de la que mes tard va sorgir COlimpi@ la qual va apareixer al anterior speed i que va arrivar fins al ranking 60 si fa o no fa, desafortunadament no vam tenir a trampix amb nosaltres aquell cop.

Jo vaig deixar de jugar una mica abans d'acavar l'altre speed i he tornat a fer-ho ara a mitjans de juliol. Estic en procès de creixement i no hem va tant malament sol, ja que encara que estic a una aliança està totalment desorganitzada i fracturada. En realitat me les estic governant tot sol.

Tinc 432 habs. que supera una mica la mitja de l'aliança i soc de creixement ràpid, encara que aquesta vegada he tingut que retenir el creixement i fer-lo mes lent degut a jugadors que tinc al voltant. Tinc un bon nombre de tropes, pero per motius de la meva propia seguretat no puc revelar aquest detall, encara que no hi ha inconvenient de fer-ho saber de forma privada per igm.

Crec que una mica quedan clars els motius de les meves intencions per entrar a CAT, a mes, de ser-me interesant una aliança catalana.

Cordials salutacions.

Mr. Marthinn
Tornar a dalt Ir abajo

En breus..
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
pobles-cat :: Zona Pública :: CAT - Sol.licitut entrada a la aliança-
Canviar a: